قیمت پوشال کاغذی میوه

خرید پوشال کاغذی میوه

پوشال کاغذی میوه یکی از پر مصرف ترین محصولات برای بسته بندی میوه های باغ ها و محصولات کشاورزی است. این پوشال ها در نهایت به سردخانه میادین میوه و تره بار می رسند. البته در اکثر موارد میوه ها با همان پوشال های موجود در کارتن به مغازه میوه فروشی می رسند. بنابراین می توان گفت میوه فروشی ها جایی هستند که در آنها پوشال کاغذی به ضایعات تبدیل می شود. در این مقاله اطلاعات جامعی درباره پوشال کاغذی میوه به دست خواهید آورد

.

پوشال کاغذی میوه چیست ؟

پوشال ها کاربرد متنوعی دارند. آنها رشته های باریک و سبکی هستند که با استفاده از مواد مختلف تولید می شوند. آنها کیفیت های متفاوتی دارند و به همین دلیل می توانند برای محصولات گوناگون مورد استفاده قرار گیرند. آنها برای میوه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. میوه ها تا پیش از فروش باید در سردخانه باقی بمانند. در این مدت بهتر است لای پوشال پیچیده شود. میوه هایی که به پوشال نیاز دارند، عبارتند از؛

  • سیب
  • پرتقال
  • خربزه
  • هندوانه
  • گلابی

البته ممکن است پوشال کاغذی میوه برای محصولات کشاورزی دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد.

انواع پوشال کاغذی میوه :

پوشال های کاغذی با استفاده از مواد مختلفی ساخته می شود و به همین دلیل انواع گوناگونی دارد. انواع آنها عبارتند از؛

  • پوشال کاغذی سفید.
  • پوشال کاغذی رنگی.
  • پوشال های نوشته ای.

تمام آنها رشته های باریکی هستند که بین میوه ها قرار می گیرند. البته پوشال ها انواع دیگری نیز دارند که کاربردهایشان متفاوت است. به عنوان مثال پوشال هایی که برای تزئین در جعبه های هدیه به کار می روند، برای قرار گرفتن بین میوه ها مناسب نیستند.

قصد خرید پوشال کاغذی میوه با بهترین قیمت را دارید ؟

تماس بگیرید: 09128900563

پوشال کاغذ خرد شده برای حمل میوه

پوشال میوه به چه صورت تولید می شود؟

متریال مختلفی برای تولید پوشال میوه مورد استفاده قرار می گیرند. مهم ترین متریال را در ادامه نام برده ایم.

  • کاغذهای باطله.
  • کاغذهای نو.
  • ساقه برخی از گیاهان.
  • چوب.

متریال بالا به رشته های باریکی تبدیل می شوند و به عنوان پوشال مورد استفاده قرار می گیرند. کاغذها و مقواهای باطله یکی از کاربردی ترین متریال برای پوشال کاغذی میوه هستند. آنها هزینه کمتری نسبت به مواد اولیه نو دارند. در برخی موارد پوشال ها از کاغذهایی که دارای چاپ هستند نیز تولید می شوند. به همین دلیل نوشته های آنها روی پوشال ها مشخص است.

به طور کلی انتخاب نوع پوشال به نیاز شما بستگی دارد. به عنوان مثال برخی از میوه ها برای مجالس مهم و حتی صادرات در نظر گرفته می شوند. به همین دلیل بهتر است در پوشال های مرغوب پیچیده شوند. در صورتی که نمی دانید کدام نوع پوشال برای کاربرد مورد نظر شما مناسب تر است، می توانید از کارشناسان مجموعه ما کمک بگیرید.

پیشنهاد می شود برای آشنایی با فرایند تولید پوشال کاغذی میوه مقاله ” روش تولید پوشال کاغذی میوه ” را مطالعه کنید.

چرا باید از پوشال کاغذی میوه استفاده کرد ؟

به طور کلی هدف از قرار دادن میوه ها در پوشال، جذب رطوبت میوه هاست. رطوبت در میوه ها باعث تخریب آنها می شود. البته وجود پوشال ها مزیت های دیگری نیز برای میوه ها دارد. سایر کاربردهای این محصول در میوه ها عبارتند از؛

.

پیشگیری از آسیب رسیدن به میوه ها هنگام جابه جایی:

برخورد میوه ها با هم ممکن است به آنها آسیب برساند. وجود آسیب در پوست روی میوه باعث تخریب سریع تر آن می شود. از طرف دیگر وجود یک میوه خراب در سبد، باعث تخریب میوه های اطراف آن نیز می شود. پوشال کاغذی میوه از برخورد مستقیم میوه ها با هم پیشگیری می کند.

.

افزایش ماندگاری محصول :

جذب رطوبت و پیشگیری از آسیب رسیدن هنگام جابجایی، باعث ماندگاری بیشتر محصول می شود. ظاهر محصول اهمیت بسیاری در جذب مشتری دارد. در واقع میوه ای که پوست روی آن خراب است، خریداری نمی شود. استفاده از پوشال میوه ای باعث حفظ کیفیت ظاهری می شود.

.

ظاهر بسته بندی محصول:

پوشال ها همیشه در زیبایی بیشتر هر وسیله ای که در بین آنها قرار می گیرد، تأثیر دارند. این موضوع در جعبه های میوه نیز وجود دارد. میوه های سالمی که در بین پوشال کاغذی میوه قرار گرفته اند، ظاهر جذابی ایجاد می کنند. ظاهر میوه ها در سبد یا کارتن باعث ترغیب مشتری به خرید می شود.

.

همه موارد بالا باعث شده است که باغداران و صاحبان میادین میوه و تره بار، میوه ها و به خصوص میوه های مجلسی و درجه یک را در میان پوشال های کاغذی نگهداری کنند. میوه های صادراتی از ایران نیز معمولا در کارتن های شکیل و پوشال های کاغذی بسته بندی می شوند. بسته بندی در کالاهای صادراتی اهمیت بسیاری دارد.

قیمت پوشال کاغذی میوه :

قیمت پوشال میوه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آنها پرداخته ایم.

  • جنس پوشال: پوشال کاغذی میوه ای که از کاغذهای باطله ساخته شده باشد، هزینه کمتری نسبت به پوشال های تولید شده با متریال نو دارد.
  • حجم خرید پوشال: معمولا افراد می توانند قیمت کمتری برای خرید پوشال به صورت عمده بپردازند. خرید جزئی، هزینه بیشتری دارد.
  • مرکز خرید پوشال میوه ای: هزینه این محصول در مراکز مختلف، متفاوت است.
  • وارداتی یا تولید داخل بودن آن: کارخانه های داخلی می توانند نیاز کشور را تأمین کنند. اما در برخی موارد این پوشال ها وارداتی هستند. بنابراین بخاطر قیمت ارز، هزینه بیشتری دارند.

شما می توانید پوشال کاغذی میوه را در حجم مورد نظر خود از طریق ساده ترین روش ها خریداری کنید. در قسمت بعدی، شما را در این باره راهنمایی خواهیم کرد.

خرید پوشال کاغذی میوه با بهترین قیمت :

یکی از مهم ترین راهکارها برای خرید محصولات مختلف با قیمت کمتر، خرید مستقیم از تولیدی است. اگر مجموعه ای وجود داشته باشد که به صورت مستقیم پوشال میوه ای را تولید و عرضه کند، مزیت های بسیاری برای خریداران خواهد داشت. مزیت های خرید مستقیم عبارتند از؛

  • اطمینان از کیفیت پوشال های ارائه شده.
  • امکان خرید در حجم دلخواه.
  • قیمت مناسب تر نسبت به مغازه ها و فروشگاه های واسطه.
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری برای خرید پوشال.
  • امکان خرید انواع مختلف پوشال میوه در جنس های گوناگون.

خرید پوشال کاغذی میوه زمانی راحت تر می شود که شما بتوانید این کار را به صورت اینترنتی انجام دهید. در این صورت تنها کافی است سفارش خود را از راه دور ثبت کنید و محصول را در محل کار خود تحویل بگیرید. این کار در زمان و هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد.

جمعبندی خرید پوشال کاغذی میوه :

در این مقاله توضیحاتی در مورد پوشال کاغذی میوه ارائه شد. دانستید که این محصول با متریال و در کیفیت های مختلفی تولید می شود. بنابراین شما می توانید متناسب با نوع میوه مورد نظر خود و کیفیت آن، پوشال مناسب را انتخاب کنید. محصولات مختلفی برای بسته بندی میوه ها و قرار گرفتن در بین آنها مورد استفاده قرار می گیرند.

اما می توان گفت پوشال های کاغذی جزو اولویت های اول برای این کار هستند. برای خرید پوشال  کاغذی میوه از تولید کننده، می توانید به صورت تلفنی و اینترنتی اقدام کنید. راه های ارتباط با کارشناسان برای ثبت سفارش در قسمت «تماس با ما» در سایت درج شده است.

برای خرید پوشال کاغذی میوه با ما تماس بگیرید

شماره تماس : 09128900563

پوشال میوه کاغذی