خرید کاغذ باطله با بهترین قیمت 1401

خرید کاغذ باطله با بهترین قیمت

خرید کاغذ باطله

خرید کاغذ باطله و استفاده مجدد از آن به طور کلی دارای چند مزیت است. اول آنکه از طریق فروش آن برای مشتری یا فروشنده کسب درآمدی صورت گرفته و از جهت دیگر باعث حفظ محیط زیست میشود. جالب است بدانید حدود 42 درصد درختانی که سالانه قطع میشوند، در صنعت کاغذسازی استفاده میشود. این مقدار حدودا برابر با 3میلیون هکتار جنگل است. نجاتی با خرید کاغذ باطله شما به بالاترین قیمت روز و توزین دقیق و واقعی در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
مجموعه ما با بازیافت کاغذ و برگرداندن آن به چرخه ی تولید سعی دارد 2هدف زیر را عملی کند:

  • استفاده مجدد از منابع تجدیدپذیر
  • حفظ منابع طبیعی برای نسلهای آینده

 

مجموعه نجاتی با تجربه بیش از 10 سال در خرید کاغذ باطله و تجربه 30 ساله در صنعت بازیافت کاغذ با کادری مجرب مشغول به فعالیت میباشد. حوزه فعالیت ما برای خرید کاغذ اکثر نقاط تهران از شرق تا غرب و شمال تا جنوب است. گفتنی است وزن کتاب و کاغذهای باطله شما مهمترین عامل در تعیین قیمت و خرید ما میباشد. حداقل وزن مورد نظر برای خرید و قیمت گذاری در مناطق مختلف تهران متفاوت است. لازم به ذکر است بارهای تناژ و اداری از تمام نقاط ایران خریداری میشود.

قیمت کاغذ باطله

قیمت کاغذ باطله نرخ ثابتی ندارد و به عوامل مختلفی مانند وزن حدودی بار، محل بارگیری، نوع کاغذ و…. بستگی دارد، ولی با این وجود حدود 2 برابر قیمت جهانی، در ایران خرید و فروش میشود. باتوجه به سوالات متعدد برخی دوستان گفتنی است قیمت خرید کاغذ باطله با دلار افزایش یا کاهش پیدا نمیکند. شما میتوانید از قسمت عوامل تاثیر گذار در قیمت کاغذ باطله چند مورد از این عوامل را بررسی کنید.
به طور کلی خرید کاغذ باطله به یکی از دو روش زیر انجام و قیمت گذاری میشود.

فروش جزئی (کیلو)

خرید و فروش کاغذ باطله جزئی با بهترین قیمت سال 1401

فروش کاغذ باطله جزئی (کیلو)

فروش کلی (تناژ)

خرید و فروش کاغذ باطله کلی با بهترین قیمت سال 1401

فروش کاغذ باطله کلی (تناژ)

امحا اسناد و مدارک

امحا اسناد و مدارک یکی از خدمات مهم مجموعه نجاتی میباشد. برای جلوگیری از افشای اطلاعات شرکت و مجموعه خود بهترین اقدام خرد کردن یا خمیر کردن آنها است. مجموعه نجاتی با سابقه همکاری با ارگان های دولتی و نظامی و همچنین شرکت های خصوصی، آشنایی کامل با اهمیت موضوع و حساس بودن اطلاعات شما را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه امحا اسناد خود، میتوانید از قسمت امحا اسناد محرمانه با روند کار آشنا شوید.
لازم به ذکر است تمامی مراحل امحا ( تفکیک و خرد یا خمیر کردن اسناد ) زیر نظر نماینده شما انجام میشود و شما میتوانید با گرفتن فیلم یا عکس از مراحل کار، گزارشی از روند امحا اسناد خود تهیه کنید.

نحوه فروش

برای فروش کاغذ باطله خود، میتوانید از قسمت تماس با نجاتی آخرین قیمت کاغذ باطله را استعلام بگیرید و به دو روش زیر، کاغذ و کتابهای خود را به فروش برسانید.

  • حمل و بارگیری با ما و خرید از درب محل شما
  • حمل و بارگیری با شما و تحویل درب کارخانه

این موضوع بدیهی است شما اگر به روش دوم اقدام به فروش کاغذ باطله خود کنید، میتوانید با قیمت بالاتری انها را به فروش رسانید زیرا هزینه حمل و نقل به عهده فروشنده میباشد. در صورت تمایل به فروش درب منزل یا محل کار خود، همکاران ما در اسرع وقت (کمتر از 3 ساعت) با شما هماهنگی های لازم را انجام میدهند و با بهترین قیمت 1401 از شما خریداری میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *