خرید کتاب باطله با قیمت روز

خرید کتاب باطله با قیمت روز

از کاغذ باطله چه استفاده ای می شود

تولید کاغذ از کاغذ باطله  به دلیل ارزانی مواد اولیه، کسب و کار مناسبی است که افراد ضمن حفاظت از محیط زیست و اشتغال‌ زایی از سود مناسبی نیز برخوردار می شوند. از کاغذهای باطله می ‌توان در تولید انواع فلوتینگ، کرافت و لاینر، خمیر کاغذ، تیشو، مقوای دوبلکس، مقوای صنعتی و… استفاده کرد.

تولید کاغذ از کاغذباطله

الیافی که در ساخت کاغذ به‌ کار می ‌رود معمولاً طبیعی و شامل سلولوز است؛ و به دو روش شیمیایی و فیزیکی است. به این صورت که الیاف سلولوزی را در آب قرار می ‌دهند تا رطوبت کافی جذب و حالت خمیری و نرم پیدا کند. سپس بر روی یک صفحه شبکه ‌ای قرار می ‌دهند تا خشک شود و حالت یک ‌دست پیدا کنند. الیاف نیز با از دست دادن رطوبت خود به یکدیگر نزدیک می ‌شوند و در نقاطی که روی یکدیگر قرار گرفته‌اند یک پیوند شیمیایی ایجاد می ‌شود که این الیاف را به هم متصل می‌ کند.

از کاغذ باطله چه استفاده ای می شود

مراحلی که کاغذ باطله طی می کند چیست

برای اینکه کاغذ باطله از دست مصرف کننده بدست کارخانه تولید کاغذ باطله برسد، مراحل ذیل باید طی شود:
•    تماس خریدار با تولید کننده کاغذ باطله و هماهنگی با او
•    جمع‌آوری کاغذهای باطله توسط تولید کننده کاغذ باطله
•    جمع‌آوری این کاغذها توسط خریدار کاغذ باطله
•    جابجایی، دسته بندی و انتقال کاغذهای باطله به کارخانه توسط خریدار کاغذ باطله

روش های جمع آوری کاغذ باطله

برای جمع آوری کاغذهای باطله روشهای مختلفی وجود دارد. بدون توجه به نوع کاغذ باطله و اینکه چه کسی آن‌را جمع‌آوری می‌ کند، کارخانه‌ها کاغذ باطله مورد نیاز خود را از تجار تهیه می‌ کنند. معمولا، کارخانه‌های بازیافت بزرگ یک بنگاه جمع آوری کاغذ دارند که کارشان جمع آوری و تدارک مواد اولیه کارخانه است. این روش، سبب اطمینان خاطر مدیریت کارخانه می ‌شود. این بنگاه‌ها آن‌قدر توانمند هستند که حتی برای سایر کارخانه‌ها هم می‌توانند مواد اولیه فراهم کنند.

جمع آوری کاغذ باطله توسط تولیدکنندگان

بر روی کاغذهای باطله، پس از جمع ‌آوری، باید کار شود. معمولا این کاغذها با دست دسته ‌بندی می ‌شوند که عملی بسیار وقت گیر است. کیفیت کاغذ باطله جمع‌ آوری شده میزان کار لازم روی آن را مشخص می‌کند.
تفکیک و ‌بندی به روش‌های زیر انجام می‌شود:
•    تفکیک انبوه که کم و بیش روی یک تسمه انجام و سپس کاغذ به عدل تبدیل می ‌شود.
•    تفکیک روی زمین و سپس انتقال مواد به‌ وسیله یک نقاله برای تبدیل کاغذ به عدل، در این روش، معمولا کیفیت جداسازی مطلوب نیست و برای تهیه کاغذهای درجه دو مناسب است.
•    دسته بندی روی تسمه سریع ‌السیر که روی آن کاغذ معمولا به شش دسته تقسیم می ‌شود. این روش برای ‌بندی کاغذهای باطله جمع ‌آوری شده به وسیله بانک کاغذ و کاغذهای باطله اداری و بریده‌های چاپ‌خانه مناسب است.
•    دسته بندی روی میز، این روش خیلی کند است و صرفا برای دست چین کردن به منظور تهیه کاغذهای درجه یک و سفید از الیاف بازیافتی مناسب است.

4 Comments

  1. علی گفت:

    سلام 60 کیلو کتاب کنکوری باطله جدید و قدیمی دارم خریدار هستید ؟

    • ادمین گفت:

      سلام و درود بر شما ، بله ما خریدار کتاب های باطله کنکوری هم هستیم نیاز به مراجعه هم نیست تماس بگیرید برای خرید با بهترین قیمت در محل شما حاضر میشیم: 09128900563

  2. مهتا گفت:

    سلام من یه عالمه کاغذ باطله و جزوه دانشگاهی دارم شما جزوه هم خریداری میکنید ؟زیاده شاید 100 کیلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *