کاغذ کادو چیست ؟

کاغذ کادو

کاغذ کادو یکی از قدیمی ترین ابزارهای بسته بندی و مستور کردن کادو در کشورمان بوده است که تا امروز نیز با قدرت در بازارحضور داشته و سهم بالایی را به خود اختصاص داده است .

کاغذ کادو چیست ؟

انسان ها همواره در مناسبت های مختلف بدنبال هدیه دادن به دوستان و نزدیکان خود بوده اند تا بتوانند لحظه هایی شاد را برای خود و دیگران رقم بزنند . اصل هدیه دادن و لذت آن زمانی بیشتر می شود که فرد گیرنده هدیه ، از نوع هدیه یا کادوی دریافتی بی اطلاع باشد . در همین راستا کارگاه های زیادی در سراسر کشور مشغول ساخت و طراحی جعبه های بسته بندی هدیه ، برای غافلگیری و زیبایی دو چندان کادو هستند .

کاغذ کادو یکی از قدیمی ترین ابزارهای بسته بندی و مستور کردن کادو در کشورمان بوده است که تا امروزنیز با قدرت در بازارحضور داشته و سهم بالایی را به خود اختصاص داده است . کاغذ های کادو در عین سادگی ، براحتی برای تمام هدیه های مد نظر قابل استفاده است و با قیمت معقول و به صرفه خود سبب استقبال زیاد مردم از این محصول شده است . امروزه فروشگاه های اینترنتی یا حتی فروشگاه های مطرح یا اصطلاحا ” برند ” ، جهت جلب رضایت مشتریان خود درزمان فروش محصولات خود ترجیج می دهند که اجناس فروخته شده خود را با کاغذ کادو پوشش داده و به آن جلوه بصری بیشتری بدهند. فروشگاه های زیادی حتی اقدام به چاپ کاغذ کادوهای اختصاصی ، جهت مصرف خود کرده اند .

انواع کاغذ کادو ها :

  • کاغذ کادوی فانتزی

  • کاغذ کادوی کرافت

  • کاغذ کادوی گلاسه

  • کاغذ کادوی تحریر

  • کاغذ کادوی کاهی

دسته بندی های فوق بیشتر مبتنی بر جنس استفاده شده در ساخت کاغذ کادو دلالت دارد . کاغذ های کادوی فانتزی از گران ترین انواع کاغذ کادوهای موجود در بازار می باشد ، چرا که در تهیه آن ازالمان های مختلفی همچون روبان و فلزات و سایر اقلامی که به زیبایی بیشتر آن کمک می کند ، استفاده می شود . بدیهی است که کاغذ کادویی با مشخصات فوق قطعا از لحاظ قیمتی ازسایر کاغذ کادو ها گران تر خواهد بود . کاغذ کادوهای گلاسه از پر مصرف ترین انواع کاغذ کادو در بازار هستند ، این کاغذ کادوها به لحاظ چاپ پذیری زیباترو همچنین داشتن حالت روغنی و براق سطح زیبایی را پدید می آورد که در زمان هدیه دادن ، حس خوبی را به هدیه گیرنده منتقل خواهد کرد. کاغذ کادوی کرافت همان طور که از اسم آن مشخص است از جنس کاغذ های کرافت ساخته می شود ، این نوع کاغذ کادوها نیز مشتریان خاص خود را دارد و افرادی که به هنر علاقه داشته باشند بیشترین انتخاب آنان کاغذ کادوی کرافت می باشد .

کاغذ کادوهای کاهی از قدیمی ترین انواع کاغذ کادوهای موجود در بازار است که امروز بخاطر کیفیت پایین چاپ ،نازکی و گراماژ پایین کاغذ و زیبایی پایین آن کم کم به دست فراموشی سپرده شده اند . کاغذ های کادو همانند سایر کاغذ های موجود در بازار از سایز استاندارد برخودار هستند که عمده کاغذ کادوهای مورد مصرف با سایز” 50*70 “ به بازار عرضه می شود . همچنین گراماژهای مورد مصرف در این عرصه بین 70 گرم تا 100 گرم متغیر است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *