کتاب باطله

کتاب باطله چیست؟

کتاب یار همیشگی ما انسان هاست سالانه میلیون ها کتاب خریداری و مطالعه میشود از کتاب های رمان گرفته تا کتاب های کمک درسی و کنکور، اما پس از مطالعه برخی کتاب ها دیگر به آن ها نیاز نداشته و تبدیل به کتاب های باطله می شوند.

کتاب باطله در حقیقت همان کتاب‌های کهنه و غیرقابل استفاده‌ای هستند که در فضای زیادی را در منزل ما به خود اختصاص داده‌اند. بازیافت ضایعات کتاب علاوه‌ بر محافظت از محیط زیست، انباشتگی محیطی را رفع می‌کند. مراکز خرید ضایعات کتاب بعد از جمع آوری کتاب‌های باطله، آن‌ها را بر اساس نوع و جنس تفکیک می‌کنند. سپس برای هر نوع از آن‌ها، مصارف و کاربردهای مختلفی در نظر می‌گیرند.

کارخانه‌ها و شرکت‌های ضایعات کاغذ زیادی برای این امر وجود دارند که حاضر به خرید کتاب باطله از افراد (به صورت عمده و غیرعمده) می‌باشند. در ادامه به موارد مهم در زمینه خرید و فروش ضایعات کتاب، قیمت کتاب باطله و … اشاره خواهیم داشت.

انواع کتاب های باطله

  • کتاب‌های باطله کمک آموزشی
  • کتاب‌های باطله کنکور
  • کتاب‌های درسی مقاطع تحصیلی
  • کتاب‌های قدیمی و کهنه
  • کتاب‌های اضافه و ضایعات

کتاب‌های باطله کمک آموزشی و کنکوری:

هر ساله با توجه به تغییر کلی محتوای آموزشی کتاب های درسی تقریبا تمام کتاب های کمک آموزشی و کنکوری بلا استفاده شده و محتوای آن ها قدیمی و بدون کاربرد می شود

این کتاب ها به واسطه تعداد برگ بالا و کیفیت مناسب کاغذ هایشان و وزن بالای آن ها بهترین نوع کاغذ باطله هستند. برای فروش کتاب های باطله کنکوری و کمک آموزشی خودتون با بهترین قیمت کافی است با ما در ارتباط باشید. شماره تماس : 09128900563

خرید کاغذ باطله با بهترین قیمت

قصد فروش کتاب های باطله کنکوری خود را دارید ؟

با ما تماس بگیرید : 090128900563

مراحل تفکیک ضایعات کتاب باطله

  • در ابتدا جلد کتاب‌ها جدا می‌شود.
  • سپس ورقه‌های داخلی کتاب به صورت بسته‌های 1 تنی آماده‌سازی می‌شود.
  • ورقه‌هایی که دارای چاپ سیاه هستند (نظیر: کتاب‌های رمان، کتاب‌های دانشگاهی، کتاب‌های کمک آموزشی، کتاب‌های تخصصی و …) به عنوان یکی از مواد اولیه اصلی محصولات بهداشتی و دستمال کاغذی به حساب می‌آید.
  • ورقه کتاب‌هایی که دارای چاپ رنگی می‌باشند (نظیر: برخی از کتاب‌های کنکور، کتاب‌های دانشگاهی و کمک آموزشی) معمولا برای تولید مقوای ته کفش، مقوای صنعتی، مقوای پازل و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پیشنهاد میشود جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” خرید کتاب باطله به قیمت روز ” را مطالعه نمایید.

خریدار کتاب‌های باطله در محل :

خدمات ضایعات نجاتی با بهترین قیمت خریدار انواع کتاب های باطله شماست کافیست در صورتی که در تهران ساکن هستید با ما تماس گرفته تا در کمترین زمان به بالاترین قیمت کتاب های باطله خود را به فروش برسانید و به چرخه محیط زیست نیز کمک ویژه کرده باشید منتظر تماس شما هستیم

همچنین پیشنهاد میشود جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد فروش کتاب های باطله خود مقاله ” چگونه کتاب های باطله کنکوری خود را بفروشیم” را مطالعه نمایید.

خریدار انواع کتاب باطله در محل ، ضایعات کاغذ نجاتی، شماره تماس: 09128900563